Reklama cez duel Čambala, prečo nie! (komentár)

Dnes som mal možnosť prvýkrát v živote komentovať MMA podujatie. Doteraz som nemal možnosť komentovať ani lokálne gala a hneď ma hodili do hlbokých vôd celoštátnej televízie. Či mi to išlo posúďte sami, ale snažil som sa. Bol tu ale jeden problém...

Pred podujatím sme si urobili nácvik, nazvučili sa a sadli pred veľkú obrazovku. Štúdio vyzeralo luxusne a tak tréma opadla. O čom sme ale neboli s mojim kolegom informovaní, bolo nasadzovanie reklám. To prichádzalo po signále z réžie a šlo sa na vec. Samozrejme som sa ohradzoval, že predsa nemôžu dať reklamu počas tretieho kola. Odpoveďou bolo, že taký je plán a musia ju odvysielať. Zmluva totiž hovorila, že musia nasadiť 2 bloky za hodinu.

To sa stalo osudným aj v prípade Rolanda Čambala, kedy jeho zápas nešťastne pripadol na záver hodiny, kde mal byť brejk. To, že dali reklamu pri nástupe Rola bolo kruté, ale snažil som sa to pochopiť, potom ale prišla rana, keď sme dostali oznam, že do konca hodiny musíme odvysielať ešte jednu reklamu, či sa nám to páči alebo nie. Na kolenách som ich prosil, aby ju nedávali, lebo všetci diváci čakajú iba na to. Réžia mala iný názor a naplánovala reklamy presne na určený čas. Bolo pritom jedno, či to seknú pri nástupe, v strede druhého kola, alebo najhoršie, počas celého zápasu jediného slovenského bojovníka.

Neviem, kto je za túto situáciu zodpovedný, ale dúfam, že si JOJ-ka vezme z komentárov fanúšikov ponaučenie a reklamné bloky naplánuje poriadne.




Kam ďalej

Krištofič a Raška sa pobijú o titulovú miestenku!Opovrhujem každou drogou, hovorí Michal PetrišIgor Daniš víťazne na I-1Ľudovít Klein mieri do XFN!Som česká jednotka v akejkoľvek váhe – 77, 84, 93, +93, odkazuje Karlos VémolaNebude to prvý ani posledný čierny opasok, ktorý porazím, hovorí Vojto Barborík